توضیحات رحمتی در خصوص مصاحبه جنجالی اش علیه تیم ملی

 

سید مهدی رحمتی پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «برد ایران مقابل کره‌جنوبی اتفاقی بوده است.» امیر قلعه‌نویی هم پیش از رحمتی، این برد را اتفاقی خوانده بود.

 

ظاهرا مهدی رحمتی که می‌دانست پس از صعود تیم ملی به جام‌جهانی و گرفتن ‌6 امتیاز از بازی رفت و برگشت مقابل کره‌جنوبی، باعث انتقاد از‌ استقلال و شکست در ‌مجموع مقابل اف‌سی سئول خواهد بود، این جمله را به زبان آورد تا به‌ نوعی جلوی انتقادها را بگیرد.

 

رحمتی در حالی این جمله را بیان کرد که حتی نزدیک‌ترین دوستانش هم از شنیدن آن تعجب کردند! رحمتی پس از بازی در تماسی که با دوستان نزدیکش داشت‌ این حرف را زده و آن را تکذیب نکرد. استدلال رحمتی نیز این بود که فوتبالی‌ها باید با واقعیت کنار بیایند.

 

او گفت: «من در همان مصاحبه هم گفتم‌ باید با واقعیت‌ها کنار آمد. واقعیت این است که فوتبال ما از کره و ژاپن عقب افتاده. تمام حرف من این است و انتقادم از مدیریت فوتبال است که سرمایه‌گذاری درستی نمی‌کند.»

 

رحمتی همچنین شب گذشته در کد هواداری خود در این خصوص اینگونه توضیح داد: «اینکه تیم ملی توانست کره جنوبی را در دو بازی رفت و برگشت، با یک عزم و اراده ملی و بدون توجه به رنگها شکست دهد بسیار خوب و افتخارآمیز بوده اما واقعیت این است که فوتبال کره و ژاپن از ما خیلی پیشی گرفته است. مصاحبه من هم بعد از بازی به احترام خبرنگاران بود و گفتن این واقعیت تلخ که امیدوارم بد برداشت نشده باشد.»

 

البته خیلی‌ها معتقدند رحمتی طوری در این ماجرا بازی کرد که به نفع قلعه‌نویی بود. گلر استقلال که حالا دیگر در تیم ملی جایی ندارد، به گفته برخی از بازیکنان استقلال قصد دارد به مستحکم‌تر کردن رابطه‌اش با امیر قلعه‌نویی بپردازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392 | 11:33 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.